12.11.14

Kilka zdjęć :)

Hej wszystkim! Aktualnie mam małe problemy ze zdrowiem i jestem zmuszona "odpoczywać" więc postanowiłam coś tu napisać :) Pogoda za oknem lekko dobija, chce się spać, z drugiej strony ciągłe leżenie to dla mnie katorga.. no ale mus to mus.
Chciałabym Wam pokazać parę różnych zdjęć mojego autorstwa. Bardzo lubię fotografować, ale niestety nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, jak na razie też brak czasu, żeby poświęcić się temu bardziej, ale może kiedyś... :)































Możecie być pewni, że jeszcze znajdą się tu zdjęcia mojego autorstwa - na starym komputerze jest ich mnóstwo, trzeba tylko je wygrzebać! ;)
Dajcie znać jak Wam się podobają, i, może, jakieś uwagi co do urozmaicenia bloga? :) 
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz